morrnmorrn!

Har iofs varit uppe en stund med den aktiva Teodor, gett barna frukost & hunnit beställa lite kläder till barnen!
Va inne på Hms sida igen & de har massvis av rea kläder till barn, så passade på med en varsin jacka, 4 klänningar till Telma & sen ett par byxor till Jimmy : ) sen va de ju självklart lite mer! Fick de två kittyklänningarna jag velat ha länge till Telma för halva priset :P Nu ska de bara handlas två par strumpbyxor & bodeys i samma röda färg : ) sen två st rosa bodeys till den andra rosa klänningen jag köpte! Jag är ju kär i klänningar.. så hilma fint!


Idag är de Jimmys tur & sova ut, med tanke på att vi somnade sent båda behövde han verkligen få sova. Jag sov ju till halv tolv igår : ) får se när han ska komma upp idag!
Ska hinna med & gå promenad med barnen & sen handla lite inför morgondagen. Undra vad vi ska göra för mat?
Köpa godos & sådant också.. mkt gott! Ska ta & sätta på en tvätt medans jag kommer ihåg det, sen ska jag ta en snabb dammsugning när älsko gått upp ur sängen : ) Har lite & göra idag som ni märker.

1 dag kvar till nyårsafton & 2 dagar kvar till 2009!

Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebisen!

Tack så mycket :)

2008-12-30 @ 11:10:37
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebisen!

Jo nu mår jag super. De första tre månaderna mådde jag skit och bara spydde hela tiden ungefär.. men sen gick det över och har mått hur bra som helst sedan dess!

2008-12-30 @ 11:28:49
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Angelica

Joda har bara inte haft tid o svara :) Jag kommer gärna om ja får o kan ;) timmy är oxå sugen att gå på ljusparty men han får aldrig, han är ju så jefla kåt på ljus.. Moahaha.. Min lille kärring är det.. åh i morgon ska de ätas massa gottierier ;) sen är de slut på allt, då börjar allvaret, har ju gått upp 2 kg :( .. pusss

2008-12-30 @ 11:36:46
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0