nyklippt =)

Såja nu är våran son nyklippt, klippte lite extra så han hår inte ska se så tjockt ut utan lite tunnare o så =).. vart så fin så, ska sätta in bilder på bilddagboken imorgon under dagen, tyvärr har jag inte hunnit nörda ngt idag.
Orka sitta vid datorn jämt? :P
neeh men iaf, har haft en väldigt bra dag med Cissi o Jenna o henns bror va där en sväng o ngra av hans kompisar, de hade Telma medans vi käkade o man hörde hur de gullade o pratade med henne :).. söta..

Blir inge bvc imorgon föresten hon är sjuk.. Men på onsdag blir det av =).. kul o se vad skrutta väger nu o så, ja hon har iaf tjockat till sig, men de är ju så bebisar ska vara tjocka o goa ;)

Nu blir de sänga, Jimmy mår mkt bättre =) inge spya iaf bara feber. Så de är mkt skönt.
men han blir hemma imorgon för säkerhetsskull.
Nu ska Telma nattas, Teodor sover redan!
Och sen film.

ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har fått en utmärkelse i min blogg eftersom jag läser den dagligen :)

2008-12-08 @ 23:16:51
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Kicki

oooh tack så jätte mkt :) jag kan inte se mig mätt på honom.. ååh han luktar ju så gott! :)

amningen funkar jätte bra! ont bara, men de ska ju gå över nångång.. :p

kram!

2008-12-09 @ 00:10:29
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0