Promenad

Nu ska hela familjen ut o promenera.. Vad skönt det ska bli o få komma ut i friska luften igen o gågågå.. de va inte igår jag tog en promenad =).. har faktiskt legat på latsidan sedan i söndags, FY Betty!

Pratade med mammaf örut, ser ljust ut o syster kan kanske flytta hit för ngra veckor, men hon ska fortfarande tänka på det . Det är ju ett stort steg, men hon behöver komma bort från gbg o börja om i en normal skola utan alla dessa andra mobbare... JÄVLA idioter, o lärarna bara ser på när allt händer..men skolan är iaf polisanmäld nu. Jag hoppas hon kan komma hit iaf. Fattar inte hur småbarn kan mobbas, jag vet själv att jag har aldrig någonsin mobbat ngn, vad får de ut av det? att se andra såras o må dåligt? göra självmord? har sett mkt i mina dagar o vet att de aldrig kommer ta slut.. men jag kommer ta tag i folket om de mobbar mina barn.. mobbing är bland de värsta jag vet.
Hatar folk som gör det! Men de är ju min åsikt.
Jaa jag blir så förbannad på att skolan inget gör o låter dessa ''barn'' göra andra illa..
Helt SJUKT!

Vad tycker ni om mobbning? 

Jag försöker göra allt för att få dig o må bra gumman!
Nu ska här ätas o sen ut o gå.
Vi hörs säkert sen?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa jag har en del samandragningar..magen får lite lustig form då tycker jag:P haha..

Annars mår jag bra, tror de drar ut på de..känns som de nog blir en januaribebis!!

:)

2008-12-03 @ 18:32:16
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: AK

Vem avskyr inte mobbing !! Blir så förbannad rent ut sagt när det händer och ingen gör något åt det !! Fyy fan !!



Hoppas verkligen att syrran din får komma hit och att det löser sig bättre här :) Hoppashoppashoppas verkligen det !!

2008-12-03 @ 18:33:56
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Ellen

ja hehe helgerna går alltid fort :P

ja man tycker ju de, men deras mamma litar inte riktigt på honom ännu så han kämpar än....

2008-12-03 @ 19:08:48
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Emelie

A inte alls roligt.

Ja jag är med bred specielt över höfterna, jag är ganska päronformad:P

Ja jag älskar högklackat :) Sommaren med en kort kjol eller klänning och högklackat med bruna ben då blir de fina :)

2008-12-03 @ 19:28:16
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo har själv blivit mobbad så vet hur det känns :( Och det är bara föräldrarna till barnet som tar tag i det, inte skolan fast det är deras skyldighet, och att föräldrarna till de som mobbar knappt heller inte tar tag i saken..!

Blir så jävla förbannad.. Och så tråkigt att ingen skola värkar ta tag i grejen när det kan göra sån skillnad..

Hoppas det ordnar sig iallafall..

2008-12-03 @ 19:30:03
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: tess

De e riktigt dåligt att inte skolan tar sitt ansvar i detta. Det är bra att ni polisanmält skolan. De ska ha åtgärdsprogram för sånt.



Hoppas allt e bra för övrigt och att de löser sig för lillsyrran //Tess

2008-12-03 @ 19:40:09
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0