Sagan Om Ringen filmerna..

Ruskigt bra filmer må jag säga, igår satt vi & tittade på ettan & man lägger märke till alla detaljer, så jävla snyggt gjorda är dem : ) & så jävla bra : ) Men som Ak jag tror också jag tycker bäst om tvåan! Den kommer ikväll så den ska kikas på, men jag tänker sätta i DVDn jag har så jag slipper all reklam ; ).. mkt enklare & jag samlar tid.
Undra när Trean kommer? Har den iofs på DVD men roligare när de går på tvn.. haha dumt egentligen, tittar hellre på tvn än på DVDn.. iaf hade en mkt trevlig & bra dag igår : )

Imorse då va de min tur att gå upp med barnen, tur Teodor sover till över nio så man slipper vara en zombi om dagarna : ).. är lyckligt lottad över att ha barn som älskar att sova när man själv gör det.
Älsko gick upp straxt efter 11 & nu har han & teo gett sig iväg till farmor, Telma snutta hon sover så jag blev själv nu. Ska ta mig en långpromenad lite senare ikväll när de blir mörkt & gå snabbt, va längesedan nu! Alla behöver lite ensam tid, även om de bara är för att gå, sitta på toan eller bara göra ngt själv.. är ruskigt skönt ibland! 
Passa på & hoppa in i duschen snart... aaah vad de låter skööönt : )..

Love my family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0