såja.

Nu kan Teodor säga Telma : )
Han lär sig mer & mer nu för varje dag.
Så himla roligt & höra. Mamma & Pappa är stolta över dig : )

Telmas skorv är snart helt borta, mkt skönt & allt hår också, men ser att de kommer ut nytt, som dock är blond, eller dock : ) det är blond. Kommer bli lika fin som sin bror, älskar hans färg, har ju min, Jimmy hade mkt ljusare hår när han va yngre. Men de är nog efter oss båda, barnen får iaf min ögonfärg - BLÅÅ ( = Vackraste färgen. hii, fast Jimmys ljusgröna är också fina, ja hela han är fiina! All kärlek till familjen!

Nu är allt färdig handlat till imorgon också, skööönt.. slipper man tänka på det.
Bara smörgåstårtan jag ska dekorera imorgon. aah de vattnas redan i munnen. Idag har jag även lärt mig ngt nytt, göra smörgåstårta & lätt är det också!
Ska busa lite med barnen nu & sen kolla tvn & så. Myspys med Jimmy också.. ; )
Ha en super bra kväll.

Kommentarer
Postat av: AK

Tack det samma !! :) Halv fyra var det imöra eller ??



Kram AK

2008-12-19 @ 18:53:41
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0