Sjuka familjen.

Helgen har bara bestått av sjuklingar, fört Pele i fredags, Jag i lördags o Teo i söndags. Så idag är snutten hemma från förskolan. Både dem o jag tyckte de va bäst eftersom de går magsjukan där uppe nu också. Uchamejjen. Ja än har han iaf inte kräkts, o hoppas han slipper göra det. De som hållit sig friska är syrran, Alexya, o Jimmy. Tur de har ;).. Telma är uju än sjuk o rosslig i halsen, o läkarna vägrar göra ngt åt det?! Skit sverige säger jag bara!

Men Teodor är pigg som en läkra, han härjar här hemma nu, hehe free happy smileys 
och äter glass de ska ju hjälpa lite emot magen iaf, han åt iofs saffransbullar igår en tre st, som jag sa till systeryster att en räcker men han fick tre så de kan ju barnen bli dåliga i magen av också. men ingen fara skedd =P

Jaha nu har syster o dem åkt, tidigt imorse åkte dem iväg, o de härjades o lillan skrek så innan dem kom iväg.
men nu är de i gbg igen o ska flytta iväg till herrljunga. Där komemr dem nog få det mkt bättre.
De vart lite lungt när de åkte, men ändå saknas dem. Trivs med dem massvis.

Vi va iväg på skytsöndagen igår, hmm ja vad kan man säga de som va intressant va ju ambulanserna och brandbilarna vi tittade på o polisbilen, annars är allt ren skit, va godisregn igår men ja säger bara de vissa föräldrar o barn är ju som gamar, sprang ner Teodor, o jag vart grymt förbannad o skällde ut en som puttade omkull honom! Fan man får ju titta sig för när det är barn där. Nej gamar alihoppa! Och skit som vanligt, skulle varit på lisebergs Jul nu, då skulle vi ha haft riktigt roligt. free happy smileys 

Ja har inte mer på hjärtat just nu!
Vi hörs sen.
Ska mysa med mina barn nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0