Sola

ååh så skönt de va o lägga sig i ett solarium för o få lite färg på kroppen, Fast jag egentligen inte ska göra det.. dels för att de är farligt o man egentligen luktar så jävla ofräscht några timmar eftråt. Men det är ju såå skönt =) Tur man inte gör det för ofta. Så man kommer bli som en skrynklig tant när man är 35 år. Man ser ju på vissa som solat mkt i sina unga dagar som är rynkiga men de är egentligen inte gamla, så vill jag inte bli. Är nästan rädd för o bli gammal :/.. vill vara ung jämt ju ;).. men sådant är livet, man kan inte alltid få som man vill!

Hmm, har fått höra en massa saker om mig o jimmy också, från en tjej som är skapligt ''sjuk i huvudet'' vi hånglar hejdlöst med andra o vi är otrogna hela tiden o massa annat.. Ganska roligt o höra egentligen, finns så många som I N T E  h a r  e t t  l i v , och måste prata strunt om andras, o sprida en massa lögner, Skrattretande är vad det är! Sen känner vi tjejen som gör detta också, o vi vet ju att hon inte är frisk uppe i huvudet. Psyket nästa? =P

Jaoo jag har iaf nyss kommit hem, va på promenad till kronhallen också med Maria, sen mötte jag upp världens bästa Jenna =).. så imorgon bitti ska vi ses igen. Hii, världens bästa vän!

Nu ska jag ägna resten av min vakna tid till mat, Jimmy o film.
De små underverken sover så vi kan umgås o mysa riktigt ikväll.
Ha en bra kväll gott folk.


KYSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså vad vägde dom då när dom föddes? :)

Häftigt att dom föddes på samma graviditetsdag!

HEhe, jaa man ska kanske inte tro helt på hjärtljuden, men de är BM som varje gång säger " Jag tror de är en pojk detta"



Japp i karlskoga ska jag föda :)

2008-12-04 @ 20:43:35
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja visst är det fint.. men i bland har jag problemm med jeans då jag är smal nere men bred över höfterna :P



jo hoppas värkligen det ordnar sig, ingen ska behöva bli mobbad...



Allt bra med er ??

kramar

2008-12-05 @ 09:26:34
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0