Sovasovasova

Lillgrisen Teo är uppe än, vart sen middag o han vaknade inte förens nio imorse.
Ska se om vi ska skära ner på sovamiddagen lite till en time istället för 2,5 som han annars sover, men saken är den att han blir ganska sur om han inte får sova, som många andra blir när de blir väckta.
Imorgon ska han till dagis också så han måste komma isäng snart, tänderna är borstade o nu ska nallen hämtas o en bok läsas :)..

Sen ska jag o Älsko lägga oss i kolla på en film o kramas lite.
Idag har vi haft fullt upp hemma med o gjort sysslor, tvätt, städa o diverse =)..de måste ju också göras =P
VI hörs imorgon gott folk.


G O D N AT T !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja klart vi ska ses snart :) Får ta de efter jul/nyår, känns som det är fullt upp nu innan med julklapps inhandling & middag hit o dit :P Pusss

2008-12-02 @ 22:15:10
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Kicki

hehe ja tyvärr tror ja ju inte att de kommer att hända. jag går upp å ner i trappan här iaf 2-3ggr om dan :p måste ju alltid gå ut och göra nånting.. de värsta är ju att gå uppför, de känns så i fogarna då :/ synd att de inte finns hiss att ta upp å sen gå ner.. kanske får ta å gå i ett höghus ist och utnyttja hissen ;)



ska försöka att uppdatera bloggen så fort jag kan när de äntligen har hänt nått :p annars kanske nån annan är snäll och skriver ett grattis så ni andra kan förstå :P



lust att adda mig på msn?

2008-12-02 @ 22:54:38
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0