Städning & plockning.

Håller på & viker tvätt & plockar in & ut i garderober, tog mig en paus nu medans Telma åt en sväng & nu somnade. Sen gick Jimmy & snutten iväg till affären dåjag glömde mashaller så de är snälla & handlar åt mig : ) Jag ska strax fortsätta med att lägga in tvätt & massa skit i garderoberna, alltid lika roligt.. inte, men de ser bättre ut hemma än att de ska ligga kläder överallt.. ska rensa i Teodors lådor snart då han har så j*vla mkt kläder & säkert ngt som inte kommer till användning som bara ligger & skräpar.. Har börjat vara inne på tradra en del & ska sälja kläder som vi inte ska ha eller ge bort, ska vänta tills systers bebis kommit så man kan ge bort en massa kläder ifall de är en till tjej, vilket jag vekligen tror på : ).. Har ju massvis i Kitty, laban & sådant som man ändå inte kommer ha men är fint & andra vill ha! : )..

Min brudklänning sutar ikväll med auktionen, får se om man får den.. men jag har ju faktiskt massa månader på mig att hitta en ny, de kommer ju nytt hela tiden & vilka priser på en drömklänning, bara 3000, det är ju fan inga pengar för en sån klänning! Har hitatt en vanlig också som är kort & glansig, så snygg! Men budet på den går uppåt hela tiden.. Men man kan alltid hoppas :)..
Jaa vi får se hur de blir.. hehe..

Ska fortsätta nu med mina aktiviteter i hemmet.
Hoppas alla får ett gott nytt år! :)

Kommentarer
Postat av: tess

Gott nytt år till er med //Tess

2008-12-31 @ 15:10:26
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: linda

haha jo tack ja vet men så är det väl oc gifta sig man kan nog bli lite förrvirad hahahaha=) vad kul hoppas du får den....=) jo jag har en treåring som är rätt rapp i käften i bland och lyssna vad är det hahaha hoppas ni får en riktigt bra nyår kram

2008-12-31 @ 15:11:10
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Ellen

okej ja känner inte dej så väl.. men ja är SUPERLYCKLIG för din skull =D=D=D=D...blir så lycklig när ja märker att mina vänner mår bra o är lyckliga... för du är min vän så att du vet :P

2008-12-31 @ 16:01:36
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: Angelica

Joda det blir säkert gott, men visst låter konstigt, men förklara säkert konstigt oxå :P haha..

Det är pappas tant som ska göra maten, så det blir pappa, jag,pappas tant, liam & timmy ikväll.. lagomt o lugnt.. Ne nu ska ja duscha o göra mej ordning.. Blir ni många ikväll då? Pyss

2008-12-31 @ 16:39:08
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0