Suck

Teodor hann & somna ändå idag.. undra hur länge han kommer vara vaken ikväll?
Han somnade på jimmy medans jag tog mig en promenad.. & sov så gott när jag kom hem, dock sov han bara en timme så han kan ändå komma skapligt tidigt isäng : ) men de är väl om vi har tur, på nyårafton ska han få sova så han kan vara uppe & skjuta raketer med oss. Nu är han snäll & go igen, har satt på en film vi ska mysa till medans Telma sover. Fast hon är änn lättroad med att sitta i babysittern & leka med sina saker eller i gåstolen då hon har uppsikt över allt : ).. Mina goe små barn!

Oj vad jag är seeeg, ska bli ganska så skönt & slänga sig i soffan med pojken & sen bara glysa på film!
Hungrig de är jag inte iaf, vart som jag sa förut. Men ngt mer i magen kanske man ska ta sig.. En macka får de nog bli senare när jag väl är hungrig, har även käkat lite vindruvor, de är gott det!
Nu vill Teodor att jag ska komma, åfr gå & mysa med honom medans han vill : )
Sen ska jag försöka göra lite projekt hemma igen.
Fick för mig en massa igår som jag sysslade med, alltid lika trevligt & göra hemma!
De blir att göra gröt till ungarna sen också! Det gillar dem.

Kommentarer
Postat av: linda

Hej hej vi lånade faktiskt tallrickar och bestik från min mosters jobb vi gifte oss i ett stort tält på min mosters gård hon bor ute i skogen med stor gård så d var perfekt=) vi tänkte också först ha papp tallrikar hehe sen så köpte vi al ljusdekoration och grejer till borden på ikea är ju så billigt där hehe...=) men art bor ni vilken stad? för oftast finns det ju många fina lokaler man kan hyra för inga stora slantar=) kram

2008-12-29 @ 19:50:18
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: sussie - Linnéa mamma <3

Skönt att de e bra! Jo jag är oxå lite hostig bara, annars äre prima här !

Joo vår jul va oxå bra! Gott med all mat som är! hehe

Fin bakgrund du gjort på barnen! Kram

2008-12-29 @ 20:16:19
URL: http://mammasussie89.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0