Tisdag

Trist dag, tråkigt väder.. sovit dåligt inatt, kollat för mkt på film, måste börja läsa mer på kvällarna så jag kan somna lättare =P iaf, kollade på Lögn i Helvetet igår jisses vad man blir full i skratt, haha! Så jävla rolig är han Robert. Ibland förlänger ett skratt livet. Ja e t t  g o t t  s k r a t t  f ö r l ä n g e r  l i v e t ! Tur man skrattar mkt på en dag.

Jag o Teo ska ta oss en dusch snart, passa på medans Telma sover.
Ska ringa till pappa också, förbereda inför polisen!

Usch känner mig små sur, ska nog palla mig till köket o göra frukost till mig själv. Teo åt vid nio imorse.. Eller så är de nog bra o snart börja göra mat, han är nog hungrig här om en liten stund.

Se yaa!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0