Tråååk..

Tråkigt när man inget har & göra.. Telma sover & Jimmy & Teodor är inte hemma..
Funderar på vad de ska bli för mat idag man ska laga.. På onsdag då är de nyårsafton.. vafan tog tiden vägen egenligen? Vad har man gjort för bra under 2008 då? Har man hunnit med allt? Ja mkt & fundera på.. Mkt som hänt på ett år också.
2009 kommer iaf bli ett bra år för våran del : ) Giftemål & massa annat.
Ska ringa prästen till veckan & bestämma dop tid.. vill inte ha för mkt folk på dopet.. de allra närmaste & de man umgås med, de andra kan kvitta : )..

Jeenna ska ju vara min brudnäbb iaf på bröllopet : ) hon tackade jaaa! Underbaraste människan som finns! : )
Jimmys best man tänker jag inte skriva..

Nu vaknade min pingla, iaf ngn som håller mig sällskap ; ) hon får nog följa med in i badet. Myspys & bada med sina barn, Teodor han härjade imorse i badet så de va fullt i hela badrummet.. Att vatten är så roligt för de små, på förskolan vet jag att han leker med vatten på toan, därför han gör de när han kommer hem. De han får göra på förskolan tror han att han får göra hemma också =P.. men han lär sig mkt där, räkna & sjunga & massa mer, kan hålla på i evighet. Han är så duktig lilla pojken! Ja tacka fan för att man har underbara barn : )

Nu ska jag ta min snutt & bada...
ha en bra efetrmiddag!

Kisses!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej hej tack så mycket=) ja snacka om att man känner sig som en prinsessa läste att ni ska gifta er många gratulationer =) gud va roligt hehe kram

2008-12-28 @ 12:50:17
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: tess

Ja nu e julen borta... såå skönt...



Ja ha ja de vankas bröllop va mysigt. Önskar er all lycka!!! //Tess

2008-12-28 @ 14:39:05
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0