Vaken? Ganska långt inlägg..

Kan inte sova, har tittat på en så tråkigt film nu, MEEN kan ändå inte somna? Whyy? Kanske för jag drack Cola så sent? Har sagt till mig själv att jag inte ska dricka cola så sent, men tycks ändå aldrig lyssna på mig själv. Men till popcorn måste man ju ha Coke såklart. AnnaKarin har varit här hela kvällen & hållt oss sällskap, alltid lika trevligt! Tittat på film & så : )
Har grejat i Teodors rum, & kors i taket tvättat tre tvättar & vikt efter mig, hmmm.. Betty är sjuk?
Ska greja i Telmas rum imorgon tänkte jag, har massa ideer, får jag inte göra om nere i vardagsrummet, tar jag barnens rum sitället : ) så jag får ngt gjort. Sen har jag ett til jobb på g, måla i sovrummet, ska ha en svart fondvägg & i lillarummet, ska vi måla vitt & en svart fondvägg också, & sen ha svarta & vita saker där inne. Kommer bli rätt skapligt tror jag! Sen är de ju källaren, bygga bastu ska bli av & göra klart för duschen, mkt som vi ska göra = ) Sen självklart göra om i köket (?) Egentligen är det prio 1 men de får vänta ngra år till, jag vill ha snyggt kakel på väggarna i köket & rött & svart skåpsluckor & diskbänkar mm... Eller jag ska ha! Så är de med det.

Ja egentligen ska jag ju sova, men är hög på coffein så de lär dröja minst en timme eller två innan jag somnar! Så jag ska fördriva tiden med Shakespear in love! yaaay vilken bra film.

Funderar mkt på hur barnen blir när de blir större, om Teodor kommer vara lika aktiv som han är nu, Kommer Telma bli likadan? hon är ju väldigt lugn av sig nu, men de va härlige Teodor också. Så spännande & se hur de utvecklas för varje dag, hela tiden lär de sig ngt nytt båda. Teodor pratar mer & mer nu & han förstår mer & mer, samt Telma, hon är så nyfiken av sig. Vill se allt som rör sig & låter. Vill smaka på mat ja, mkt vill dem. Mycket mycket mer kommer vi få se som dem vill göra & lära sig. Så häftigt är det & se på & lära dem saker. Mina barn är verkligen allt för mig. 
Att få se deras leenden & besvara dem gör mig tårögd, att få en bamsekram av Teodor varje gång man hämtar honom från förskolan gör mig tårögd eller när han kommer hem & ser en.
Älskar att krama & pussa på dem, jag får inte nog av mina barn!
Men visst finns de dagar som inte är bra, men de är väldigt få. Man får tycka att sina barn är jobbiga & man får inte orka mer. Men mkt av livet går ut på att få dem att må bra, dem & sig själv. Jag gör vad som helst för mina barn! ♥

Imorgon är det en ny dag, eller idag redan. Ska promenra & försöka komma iväg till öppna?
Om man orkar, men självklart vill jag träffa Milinda : ) & umgås med henne. Prata & skratta. Man skrattar alltid med henne. Underbart är det! Hela fredag & lördag ska vi ses också. ♥

De vart en del skrivande, de va knappt så jag själv orkade läsa igenom det.
 Jisses vad klockan drar iväg, Tick tack tick tack. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ramlade in på din sida. måste bara säga att du skriver så fint om dina barn! Ja dom är ju det bästa i ens liv. Lycka till

2008-12-16 @ 02:19:08
Postat av: AK

Det är så trevligt att vara hos dig med :)

2008-12-16 @ 08:23:13
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0