Astrid Lindgren

Åååh vad jag älskar hennes filmer, de är ju så bra allihoppa, visst några är mindre bra o ngra är myk mera bra =P..
Jag o små syskonen har precis tittat på Pippi, hon diggar jag verkligen. Haha vad löjlig man känner sig. Men jag tror det är många mer som kollar på A S T R I D  L I N D G R E N filmerna i min ålder!

Teodor tycker om barnen i bullebyn.
Får se sen vilka Telma kommer gilla.


Ska duscha o sen gå iväg o hämta ut barnens biljetter så dem kommer hem idag.
Måste pussa min baby godmorgon osckså!

Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tycker inte om astrid lindgren?! :) hennes filmer är så himl bra. mysiga om inte annat, speciellt rasmus på luffen och alla barn i bullerbyn. man kan verkligen snacka om sommakänsla när man ser henes filmer! :)

2008-11-03 @ 14:34:55
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Hon är ju så underbar !! Tröttnar ju aldrig på de dära filmerna !!

2008-11-03 @ 18:47:20
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0