Beetty bloggar

Rligt värr, som om jag aldrig bloggat förr ;)..
Jag sitter samtidigt o kollar på ghost wispers, ruskigt bra serie.
Kalaset va kul, alltid kul o få goda bakelser, hehe..
Sen alltid kul o träffa släktingar.

Ikvälll blir de inte mkt mer än o kolla klart på tvserien sen knalla till sängs, båda barnen sover så gott nu. Så det är då man får passa på o mysa till det med sin älskade free happy smileys 


ååh har börjat o nysa en hel del med, hoppas de går över, trist o nysa stup i kvarten!
Imorgon ja då ska jag o Milinda typ öppna öppna förskolan då personalen är på  kurs så vi ska fixa fikat och allt.
Men de fixar vi tjejer  free happy smileys så imorgon lämnar jag Teo 10 i nio istället för nio. tio minuter hit o dit brukar de inte bry sig om, är glad att vi fått en så bra dagisplats åt honom, och att han tycker om personalen. Plus att dem är väldigt bra o ta hand om dem. De gör mig lättad när vi lämar honom på dagis.

Jaja, nog om det.. har egentligen itne så mkt o prata om såhära.
Hmm..

L Ä N G T A R  T I L L  L Ö R D A G free winking smileys
Iaf, ha en trevlig kväll gött folk
free happy smileys 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0