Egen stund.

Fick lite tid över för datorn igen, både Telma och Teodor sover, han va så grinig när vi gick hem från dagis, så de va tur inte Telma va med, Världens bästa Jenna hade henne medans jag gick dit, o snart kommer hon tillbaka och ska ha Teo medans vi ska till BVC o vaccinera o sådära! Hoppas verkligen det går bra, kommer säkert börja gråta om hon med gör det, är ju så känslig när det gäller mina barn. När båda är sådära super ledsna o inget hjälper blir jag med ledsen, men då brukar Teo sluta sen o trösta mig istället. Gullunge. Som vanligt har jag så mkt kärlek till mina barn! =)..

Vad skulle jag göra utan min härliga familj?
Som vanligt längtar jag tills J kommer hem så man kan pussa o krama honom!
Snart kommer min älskade syster också, misses her sooo! =).. och Alexya, Pele ska också med och Fanta såklart.




Pratade med mamma en sväng förut också, trodde hon skulle tjata om hur vi ska göra i Jul, men jag har bestämt mig att vi ska fira Julen hemma, orkar inte fara till alla och spec inte ill Göteborg o sen ta med alla presenter hem, ohh neej!
Moster, mormor, morfar är ju inte hemma heller..
Men Js familjer är de så de blir nog med dem iår igen :).. Önskade mamma och de kunde komma hit istället.
Jaja, vi får se vad som sker.


Nu ska jag invänta Jeeenna.
kyss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

nehe okej, men då a då får vi se om du får din mens..a har beställt gravtest nu så imorn får jag veta.. för det sätter sig värkligen i huvudet om man är gravid eller ej även om jag nästan äe säker på att jag inte är det ..



aa :) hoppas hon inte blir grinig eller så hur tog teo sina sprutor ? Men gud vad träligt :( vad är det dåda ??

Hade ni gå stol till teo ?

2008-11-12 @ 15:09:51
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Micca

taaack :) det är du med hihi.



jaa vissa människor läser man hos haha, men vissa e inte fullt så intressanta. har du en bra dag idag? =)

pusssen <3

2008-11-12 @ 15:17:51
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Laura

Hälsa till personalen från mig o ge Lena en stor kram från mig!

Jo, det känns helt underbart att få bli fru Pomp. Längtar som bara den. Bröllopet ska ha röd o svart tema, lite Rock N Roll. Min klänning ska bli specialsydd och vara i 50-tals modell, svart med vita döskallar o röda rosor.

Kram

2008-11-12 @ 15:43:23
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hejsan! läste att din sambo har haft lite problem med droger o alkohol. Min sambo har oxå haft de. Han har nyss kommit hem från behandlingshemmet. Otroligt fina barn du har :-)



skönt att ni alla har de bra nu o ni är en väldigt fin familj :-)

2008-11-12 @ 15:50:59
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Hehehe oki :P Men i december så kommer ljus att vara extra billigt... Dock så blir det en överraskning vad det är för ljus... Men det är billigare ilaf... Bara så du vet :)



Kramkram

2008-11-12 @ 16:10:38
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0