Frustrerad

Jaja, angående rubriken kommer jag inte gå in på helt.
Men nu är iaf poliförhöret avklarat. De som står mig närmast vet varför jag va där.
Men jag hoppas de inte leder vidare... De gör mig otroligt frustrerad.
Tack mormor för du tog barnen medans jag va iväg.

Jaha, torsdag nudå. Hade som sagt en otroligt rolig dag igår på kvällen med bowling o sen mys! free happy smileys 
Det är skönt o ha ngn o dela sitt liv med
Min familj får mig att må så himla bra. Älskar dem över allt annat på jorden! =P.. Som vanligt.

Teo han härjar i hoppgungan, han växer inte alls ur den ;)..
hehe.. sötnosen! Och Telma har precis somnat.
Fått på sig sina nya kittykläder, så söt i dem! Som allt annat, har kommit på att jag älskar klänningar, hon är så bedorande i sina klänningar hon har. De kommer jag nog alltid köpa, iaf tills hon säger att nu vill jag inte ha ngra mera klänningar mamma ;)..

Systeryster kommer ju idag?!
Sa hon igår iaf, man vet aldrig med dem.
Men jag hoppas verkligen, inge svar när jag ringde förut så man kan ju undra om de tänker komma eller inte.
Vill vill vill verkligen det. Ska prova o se om en stund om de kommer.

Vi måste iväg o handla också, åååh de som är så trist.
Iaf när man är mött och så. hehe..
Nu ska jag se om de finns ngt på tvn o kika på, och kramas med min plutteson.

Vi hörs, TJIING!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Joda han har vi att träffat, han var vaken :) han skulle ha mums mums.. hihi.. Liten buse där men ack så söt :) Hoppas din syster kommer idag :) PUssss

2008-11-27 @ 11:50:20
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Kicki

hoppas de som hänt blir bra.



-

jo jag får se om jag kan dela med mig av nån bild ;) har inte sett dom än men nån av 200 borde jag kunna bjuda på.. hehe!

ja tänk OM de kunde bli värkar av de här ist, då skulle ju ingen bli så lycklig som jag iaf ;)

2008-11-27 @ 13:48:57
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: tess

Joda livet knallar... de e ganska bra faktistk. Ska inte klaga.



Polisförhör?? Va har hänt OM ja får fråga... du kan alltid svara hos mig för ja behöver inte godkänna de du skriver så de e bara ja som ser.. OM du vill berätta alltså... blir ju fundersam.



Skönt att min kommentar hjälpte lite... man blir så trött på folk som läser å tror en massa... men så kommer de alltid vara. Alla tolkar saker olika.. va man än skriver kommer någon tro att de är om dom man skriver eller menar... man kanske inte pratar om någon överhuvudtaget... Kanske e sina egna tankar man har om sig själv osv... Men man får försöka slå de ifrån sig... inte alltid så lätt men så gott man kan...



Tess

2008-11-27 @ 14:31:47
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0