Jag ska bli moster igen =)

H a l v  t r e  i d a g  s k a  d e m  p å  U L, Systeryster och Pele. Vaad roligt de ska bli..så  i a p r i l  nästa år ngn gång blir jag moster ..
Det är de jag velat skrika ut länge länge.. är så spännande. Hoppas verkligen de kommer gå bra för dem.
De kommer på torsdag och åker hem på tisdag morgon, då de ska köpa sig en lägenhet i Borås, en trea nu när dem snart blir fyra! free happy smileys.. synd att de inte kunde stanna längre, men vi ses ju säkert snart igen skulle jag tro! Jag vill gärna åka ner till Alexyas ettårsdag och den är ju 3 Februari, samma dag som våran pappas födelsedag free winking smileys.. men de blir nog att vi kankse åker den 6 o kommer hem den 8, ja de spörs allt o se free happy smileys

Sen ska ju vi ha dop i februari så hoppas de kan komma ner till oss då så vi hinner ses free happy smileys
Sen är de ju snart Jul med, vet iofs inte om dem kommer, de ska nog fira med Peles familj.
Vi ska ju fira med Jimmys familj, mamma vet jag inte hur hon ska göra än, o jag har sagt att jag inte orkar åka tåg ner vid jul, det är så dyrt plus att jag inte orkar släpa hem alla leksaker Teodor ska få, ngn kan ju faktiskt stjäla dem om vi inte har uppsikt. Förra året firade vi itne med mamma så jag hoppas hon kan komma hit nu.

Mormro o morfar o moster o dem är ju inte hemma de är ju i Thailand o myser dem istället över JUL free happy smileys..
men ska se om vi kan fira nyår med dem iår, om de hinner komma hem tills dess.
Annars ville visst Milinda kanske fira nyår med oss, så vi får se ska prata med moster o dem o se hur de vill ha det.
För ngn supa blir de inte för min del, är hellre med familjen o barnen istället, har redan drukigt så mkt i mina nyårsafton dagar ...

Jaah så va de med det, iaf nyss hem kommen från momor o morfar, ganska bra att de bor rakt över då de tar Telma på morgonen när jag ska lämna lillplutten på dagis.free happy smileys idag ville han inte att jag skulle gå utan följa med, men när han väl kom ut till lekparken o vinkade hejdå så gick han sen o lekte med barnen, de tar sig i hjärtat när de inte vill att man ska gå.. och inga problem o lämna bort Telma den lilla stunden,  hon vart så glad när jag kom o hämtade henne igen! Nu har hon somnat så jag ska göra mig te o äta smörgåsrån med ost

Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Kicki

grattis till dom och grattis till dig :)

ååh de är så kul när dom i ens närhet skaffat barn!



och tack för den söta kommentaren :)

2008-11-17 @ 10:13:35
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Kicki

oooj 2700 fr en sittdel?? tur att jag har den här uppe :D vart den stulen där i huset?



jag har missat ett avsnitt av mammorna så de tittade jag på, på datorn :P haha nörd man är!



ja du ser ajg har faktist bara pyntat 2 veckor i förväg, och vi tänder inge än, inte förrns vi ser att grannarna har börjat, de får bara hänga där :)



oj kan oro och stress göra så man startar förlossningen? :S tur att allt har lugnat ner sig så jag också lugnar ner mig..



oh nu är de typ bara 30min innan ja ska gå till bm :)

kram!

2008-11-17 @ 10:23:52
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0