K Ä R L E K !

Har så mkt kärlek, till både mina barn, min kära själsfrände Jimmy och resten av min familj.
Det tar liksom inte slut, men på ngt underbart sätt vill jag inte att det ska ta slut heller.
Har varit otroligt lycklig nu i några veckor, (är oftast det) men desse veckor har det varit mkt lycka.
Vet inte varför heller?
Kanske för att allt är så bra mellan mig och Jimmy och jag har två små skit ungar o leka med dagarna genom.
Dem ger mig så mkt hopp på livet och får mig att må bra.
Varje morgon när man vaknar o kanske sovit för lite och är små sur så får men leende från både Teo och Telma.
B
ara det gör att dagen börjar bra.
Kan inte vara arg på mina barn för att jag sovit för lite eller om jag o J tjaffsat.
Så ja jag är helt enkelt otroligt lycklig, och jag F Ö R T J Ä N A R det!


D e m  ä r  m i t t  o c h  J i m m y s  b ä s t a  s o m  h ä n t  o s s  i  v å r a  l i v !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är underbart med kärlek! :D



Ja, jag kan ta hand om mig själv :) Jag gör ju inte så i all evighet heller. Jag har gjort så många gånger förut.



Du är inte tjock :D Du har fått barn!

2008-11-01 @ 17:06:59
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej det går verkligen inte att beskriva hur mycket man älskar sitt/sina barn .

Man är helt lyrisk ;D

2008-11-01 @ 17:19:17
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: tess

Nej gud nej de menade ja INTE!!!!!! De va min systerdotter som skrivit grisigt om min mamma... ena inlägget hade hon skrivit att man inte ska prata ksit utan prata med personen i fråga.. nästa typ berätta hon vilken skitmormor hon har... hon berättar dock inte hur hon beter sig mot min mamma.... blir så ledsen å tycker inte att mamma e värd de där... hon borde prata med mamma å reda ut de där istället....



Fin bloggen e!!!!!! Vill oxå skriva med rosa... men vet inte hur man ändrar... hi hi //Tess

2008-11-01 @ 18:13:08
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja en ny kisse hi hi... hon e Dnaiels födelsedagspresent //Tess

2008-11-01 @ 18:14:09
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0