L.O.V.E

Idag är jag så kär så kär, solen skiner o de gör att man mår så himla bra free happy smileys 
momor va med o hämtade teodor o de tyckte han om, han blir så full ifan när man kommer, knäppa ungen =P
Men ack så söt ändå, nu sover han, han va sååå trött så trött när vi kom hem, o Telma ligger i sin babysitter o pratar med nallephu som hänger ovanför, hehe.. ack så söta barn jag fått/vi fått menar jag ju free happy smileys 

Ska pussa riktigt på J när han kommer hem, saknar honom så när han är borta o jobbar, bara tre timmar kvar då.

Nu kommer besök ;)..
tjioiing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hm den sista kommentaren förstod ja inte riktigt, det var nog inget ja skrev ^^ Jo da våran helg var bra den oxå förutom festen o så da.. Liam ska vara hos sin Farmor då, usch känner verkligen inte för det här men endå så gör ja det.. De som skrämmer mej mest är att han inte ska sova hemma min lilla prins :( Hoppas det kommer gå bra.. :/ Pusss Grattis oxå till att bli Moster :D

2008-11-17 @ 20:29:46
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fint du har gjort bloggen :) avensjuk nu juh :P haha

2008-11-17 @ 20:32:15
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0