Måndag Förmiddag.

VAknade inatt av att jag visste jag hade glömt ngt, och såklart hade jag glömt att Telma hade flaskan i munnen när hon somnade om efter två inatt, åååh så hade den ramlat på sidan o all välling droppat ur o va på hela täcket, hela kudden , hela Telmas rygg och på lakanet såklart.. Så hon fick sova brevid mig o Jimmy . . men de gick så bra så, så mysigt när hon ligger brevid oss o gurglar o skrattar.

Imorse fick jag faktiskt väcka Teodor 20 över åtta, deär inte varje dag jag behöver det, så fick han frukost, Telmna och jag va klara så han skulel bara göras i ordning. Sen gick vi upp till dagis vid kvart i nio o Teo ville inte alls gå till dagis idag, men de gick över snabbt sen när jag väl gick, sen tog jag mig en promenad till affären o sen hem o nu sitter man här  ..
Telma ligger i sin babysitter o skrattar åt NallePhu, så himla sötis är hon.
Pratar som bara den med dem, undra om hon får ngra svar. Så är hon trött med så hon somnar nog säkert snart.

Ska jag upp till världens bästa Jenna om en stund!  ..
Får se vad dagen bjuder på annars, vill träffa Milinda också.

Jimmy har en långdag idag, massa jobb o sen möte ikväll, så idag ses vi inte mkt, men det är skönt o längta efter honom! Igår kväll innan vi lade oss så spelade han gitarr för mig, o jag låg o sjöng med o bara tittade på honom o tänkte, (g u u u d  v a d  j a g  ä l s k a r  d e n  h ä r   k i l l e n) och han är bara miiiin!  Han och våra barn, finns ingen starkare kärlek. Vi har ett härligt band och vi har det så jävla bra ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0