Middagsdags.

Såja nu sover Telma iaf, Teo ligger och kollar i sina bäcker o somnar nog närsomhelst.
Han måste vara utvilad om man ska orka med kvällen med Milindas busungar =P..

Får se när min andra hälft tänkt komma hem.. hmm.. Längtar verkligen efter honom!
Som vanligt så har jag så mkt kärlek till min familj, dem betyder allt för mig!
Nu va de längesedan vi bråkade han o jag på tal om det.. som om ngn bryr sig egentligen, men känns skönt för oss att inte tjaffsa dagarna igenom. Det finns inte så mkt och bråka om längre, visst de dagarna innan jag ska ha ''röda veckan''
är jag riktigt sur.. då kan han säga att jag har en ful tröja och jag grinar och är sur halva dagen.. så meningslöst egentligen! Men men tur det inte är var o varannan dag iaf :) orka med sådant! sura personenr överhuvudtaget är jobbigt, vill inte ens umgås med folk som är sura.
Tur man ofta är go o gla i dem man älskar o vännerna iofs :) de får jag har i mitt hjärta! De går att räkna på en hand dem jag håller mest kär!

nu ska ajg lägga mig i soffan, ja alldeles snart, svara på diverse komentarer nu med =).. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Njae, kanske kan det vara tänderna, men hon har haft lite förstoppning och fått microlax och lactulos, så hon har pruttat mycket, så det kan vara de..



Jaa, Ibland önskar man att innis kunde ligga stilla en sekund.. Hehe



Joo, vi eller jag iaf skulle gärna ha en hund, men det är nog lite stort ansvar för mig just nu, men senare i livet skaffar vi oss nog en hund, är en riktig hundmänniska !



Tycker dte är så himla kul att läsa i din blogg, din kärlek till Jimmy.. Så himla underbart !

Kram

2008-11-07 @ 15:10:50
URL: http://mammasussie89.blogg.se/
Postat av: Angelica

I helgen har ja brorsans barn här så ska försöka aktivera dom så gött det går :) själva då? ja usch nu är det riktigt film väder :) Men vill oxå ha sommar igen :D

2008-11-07 @ 15:52:31
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0