Min lilla tjej!

Hostar o nyser o är rosslig igen, när ska de sluta, när ska hon få bli bra igen? vafan, inne på snart tredje månaden med o vara snuvig och hostig, inget roligt allsf ör oss. Ser hur hon anstränger sig med o hosta upp slem o allt, jättejobbigt för mig som mamma o se henne så :(.. ska höra med BVC om jag måste ringa in igen till barnacentralen, ett jävla spring med oss där med våra barn, sen Teodor föddes har vi säkert varit där fem ggr med honom o nu två ggr med Telma, inget roligt :(.. vill att mina barn ska må bra. Må bäst! Mamma älskar er av hela sitt hjärta. ♥

Nu sover hon iaf men jag tittar till henne hela tiden för o se så hon andas för hon är så täpt, vill inte att samma sak som hände med teo ska hända henne, s å  j a g  ä r  v ä l d i g t  v a k s a m .

Ska ändå lägga mig brevid henne i våran säng o kolla på M e r l i n o dricka en varm kopp te, för idag är de kallt ute, va isakallt när jag gick o lämnade Teodor på dagis, burr! Men d eva skönt o komma ut på en morgon promenad free happy smileys

Såja, nu är de väl lite bättre, ska ringa syster sen o se hur de bestämt sig nu..
vill verkligen att de sk komma.. saknar ju dem väldigt mkt..
Men hon måste börja säga ifrån som sagt! Älskar dig syrran o Alexya.♥

Kommentarer
Postat av: tess

Hej där. Trist att lilltsen inte mår bra. Bara du ringer in till barnmottagningen i Karlskoga. De måste du inte gå via BVC för att få göra... bara å ringa.



Ja de e bara å hoppas de går bra med en liten till... de blir tätt... va gammal är lilla Alexia?



Med oss e de bara bra... //Tess

2008-11-19 @ 10:37:38
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi, har ju ingen tid längre :P

2008-11-19 @ 10:55:55
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0