morrrn.

Idag tog jag mig en riktig sovmorgon, har sovit dåligt i flera nätter nu, så jag passade på medans små syskonen är här o de hade Teodor, och Jimmy Telma en sväng sen kom hon o gjorde mamma sällskap   så jag har nyss gått upp typ. de va verkligen härligt och sova ut.
Telma vaknar ju säkert fem sex ggr per natt av att hon är snuttesugen så då är de bara o ge henne flaskan, visst somnar hon om fort, men min sömn rubbas verkligen mkt av det. Men så är de o ha barn  

Idag ska vi nog gå upp till moster o co, om de är hemma vill säga, men de får bli efter att Teodor sovit middag. När han sover sk jag ut på en promenad S J Ä L V. de behöver jag nu.. Sen går vi ju till strömtorp o hem så man får sig promenader, vilket jag är beroende av. Det är min drog o gå gå gå!

ååh vad sugen jag är på godis... fan så jobbigt. Tur vi har de hemma så man kan slänga i sig ngra bitar =P
Nu ska jag ta min kära dotter, hon är små kinkig, min älskade gubbe duschar, skulle gärna göra honom sällskap men måste ta barnen, så en annan dag blir de duscha med honom! Smiley icon_wink.gif 

På återseende.

Kommentarer
Postat av: tess

Ja man ska väl de... man blir lite ledsen faktiskt.



Nåja... hur får du in smilegubbar osv då?? Ja kan fan nada... ha ha.. skriv om du har tid sen så får Daniel hjälpa mig fixa... //Tess

2008-11-02 @ 13:04:09
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jadå hon är så lugn , skriker aldrig heller.

Ett litet hick & bajsmonster däremot ;)

Amningen går suveränt , hade inga problem alls med att få igång det, förvånad att dom på sjukhuset inte ens visade hur man skulle göra utan frågade bara om jag provat inget mer:P

Hur går det med dina små sötnosar då?

2008-11-02 @ 13:47:38
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: jo, det är ju det :)

jo då, det känns kul. ska bli spännande om inte annat. önskar bara att plutten kunde få för sig att komma ut typ NU! håller på att bli knäpp. man känner sig bara klumpig nu sista tiden. hehe. vart bor ni då? :) kramar

2008-11-02 @ 18:04:06
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Elina

Japp hade en annan blogg för några veckor sedan men nu fick det bli en ny:)

JApp ska flytta till norge så i morgon blir det arbetsintevju:)

2008-11-02 @ 19:25:49
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0