redan bättre..

Känner mig redan bättre :) och det har inte alls gått lång stund, ibland kan de vara skönt o skriva av sig lite.
Och Jimmy säger ju att han ska ändra på sig, hoppas de blir av bara =)..
Nu ska jag faktiskt städa upp efter min käre son, som håller på o har saker överallt, busungen, föresten han är så duktig på pottan, nu ska vi börja träna honom mer o mer så han kanske ska ha blöja på nätterna bara. Då blir de nog glada påd dagis om de slipper ett blöjbarn ;) Teo ska till sina famor i eftemiddag så jag o J får lite egen tid tillsammans, de behövs må jag säga.

Sen ska vi ut o promenera till kyrkogården o tända ljus på svärfars grav, ska ringa min pappa också o se hur han haftd et under helgen =D

Och ska ringa ett samtal till min syster, snart kommer de :).. ååhh vad jag längtar.
Ska bli så roligt o ha dem här över en vecka! Då ska vi hitta på saker.. och lite till =O..

Nu ska Jimmy iaf väckas.. Karlfaan ;)..
ska släppa in Teo där då går han auto upp.
För han härjar så mkt.. hehe..

KYSSIS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0