Snart dags för dagishämtning.

Ha varit på Öppna med Telma hela förmiddagen, sen stannade jag en liten stund o pratade med Lena (v ä r l d e n s  u n d e r b a r a s t e  p e r s o n a l  d ä r  u p p e) och Eva är med super bra, dem gillar jag skarpt! =)..
Sen tog jag mig en liten runda på vallaraken och nu hem o käkade mat som vart över sen igår.
Ska snart hämta Teo, göra lella till honom o ta med en bok så får vi se om han kanske somnar i vagnen.

Har tagit sittdelen nu, den ska tvättas i helgen så den är fin o så tills Telma ska använda den helt, än är hon för liten.
Min snutta.. gud vad jag älskar mina barn <3

Ikväll ska jag o barnen till Milinda o hennes familj =) kolla på idol och mysa vid tvn, så kommer Jimmy efter mötet o är där en stund!
Vi går nog efter Teo sovit middag så vi hinner vara där hela eftermiddagen o kvällen =) teoälskar ju äldre barn, o ta efter mm. Så underbar. Han har blivit jättebra med mig och Telma och lyssna bättre (peppa peppa ta i trä) är så stolt över mina barn, utan er är jag ingenting.

det är lite tråkigt utan min gubbe, men bra att vi hinner sakna varandra och VI behöver pengarna han tjänar in nu på två tre veckor!

Ps, svarar på komentarerna  när jag kommit hem sen o barnen sover.

Nu ska vi gå igen, bloggar nog innan vi går sen o säkert när de båda älskade sover middag :)



 


Kommentarer
Postat av: Sussie

Jaa visst har ni det =)



Joo allt är bra här nu tack o lov, Linnéa har vart tölig i magen ett tag nu, men de börjar nog o reda sig nu !

Är allt bra med er ?! telma växer så de knakar ?!

Herregud vad fort tiden ska gå..

Kramis

2008-11-07 @ 14:06:04
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0