Sova.

Vill sova som vanligt vid denna tid på dygnet =P..
Barnen sover som vanligt. De stupade i säng båda när vi kom hem från öppna nu. teodor har allt gått och blivit lugnare, men visst kan han skrika och ha sig, och m a m m i g har han gått och blivit. Kanske är för att jag har båda barnen så mkt nu och Jimmy hinner knappt vara med oss. På ngt sätt är det så skönt att han tycker om mig igen. Och vill vara med mig och inte bara pappa.
Tror han känner att han får vara med mer med Telma och så nu också, det är viktigt att han får vara det.

Va iväg till Jenna nu på morgonen, käkade och satt o pratade :)
världens bästa! Får se om vi ses ngt mera idag. Sa till Teo förut att vi ska kanske träffa Jenna, oh han bara Nenna nenna... så otroliiigt söööt! =P

Ska hänga lite tvätt och plocka undan lite ieftermiddag, får se när min karl tänks komma hem idag efter jobbet, de jobbar lite som de vill o känner, dem är ju bara två st :).. K a n  j u  s ä g a  a t t  j a g  s a k n a r  h o n o m!


På återseende,
Tjiiing!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

aaaw:D vill ha en till liten =( Alexander är 1 å ½ blir 2 i april ^^

2008-11-10 @ 15:56:03
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nawh, tycker om dig massa med.



Jag vill åka till USA som au pair men Ingo vill inte så det är lite tjaffs :( jobbigt! Vet inte hur saker och ting blir.. :S

2008-11-10 @ 16:11:33
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Alright :) Jag skriver in dig prel. den 25:de :) Det blir så mycket enklare att boka andra om det bli fast (åtminstånde på ett ungefär)... :P Men om du känner att det inte passar då så fixar vi det :)



Hehehe jag fixar inte helr skräckfilm :P Heheh :P Får jämt värsta marddrömmarna efterår :S



Kramkram



2008-11-10 @ 16:37:29
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Kicki

jag har tänkt på att föska skynda på de hela lite med att promenera fast de gör ont osv :p men idag ahr jag verkligen inte orkat :/



Har inte sett Iren huss, är de bra?



ooj va du shoppade på då :P jag köpte lite julgrejer där men de har redan kommit :)

2008-11-10 @ 17:44:43
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0