SOVA MIDDAG!

Nyss hemkomen från Jenna. och de tog så mkt som 20 minuter och gå ifrån henne när det egentligen tar 5 min ungefär, men en viss Teodor har blivit envis och ska gå hela vägen. Kan vara jobbigt o stanna o stanna hela tiden, och så fort jag går så skriker han mamma mamma.. busunge   . Imorse när vi gick till öppna förskolan tog det 40 miuter, när det egentligen tar en kvart ungefär, knappt det.. nedrans unge, så imorgon får Telma sitta i bärselen så får Teo sitta i vagnen. Så man inte behöver gå hemifrån kvart över åtta istället för 20 i nio som jag annars brukar gå med honom!

I dag har han varit otroligt snäll uppe på öppna mot vad han brukar,(b r u k a r  h ä r j a  o c h  s t ö r a  a l l a  a n d r a  b a r n  a n n a r s) satt alldeles själv o lekte och kollade i böckerna, personalen märkte hur han va och tyckte jag blivt bättre med honom, det känndes otroligt skönt och höra! Jag har fått mera tålamod nu.
Telma gjorde ett avtryck med foten o handen med gips idag :).. roligt o få hem det. Har bara handen på Teodor.

Ja som jag skulle komma till, nu sover båda barnen middag, skönt så jag får slappna av lite, första dagen hemma själv med barnen på jag vet inte hur längre.. Än har de gått bra, är så van att Jimmy sjutsar o hämtar Teodor från dagis, men tror de ska gå prima för oss ändå. Får se när mannan har tänkt att dyka upp idag, skulle visst bli en lång arbetsdag idag.

Jaja, Milinda o hennes barn skulle kanske komma sen.  hoppas det.
Och min Jenna med såklart ;).. Bästa vännen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0