Sova.

De vart inge alls mkt bloggande idag inte, har inte haft tid alls. mer än imorse då när jag gjorde det =P
Har nytt fått i oss kvällsmat, de va väldas gott med baguetter ost o skinka o grönsaker
snart är de dags för sänga, ska plocka undan och borsta tänder sen krypa ner i den varma o goa sängen.
aaah de ser jag fram emot, slå på en film o kramas med min store karl. Smiley icon_wink.gif

Teodor busungen sover redan med sin nalle
Telma gumman är påväg in i sin dvala.

Vi va upp till moster o co ikväll, så barnen fick säga hejdå innan de åker hem imorgon eftermiddag.
 (T e o d o r  h a n  h a r  k o m m i t  p å  a t t  m a n  k a n  l e k a  m e d  v a t t e n, s å  h a n  l e k t e  o 
b l ö t t e  n e r  i  h e l a  d e r a s  b a d r u m , v a  l i t e  k o m i s t k ,  o  r o l i g a r e  n ä r  m a n  s å g  d e t  =P)
Ska bli skönt o återgå till vardagen igen, börja med mina promenader och så igen. Men kommer sakna dem lite ändå känner jag.

Pratade föresten med  s y r r a n  idag, åååh hon o Alexya ska antagligen komma den 21 nov, o stanna tills den 30.. de ville jag verkligen. Då hinner man umgås mkt med dem. Saknar henne o Alexya verkligen så himla mkt. Vill att tiden går fort så dem snart kan komma. Pele visste inte om han kunde, men man kan ju hoppas på det med, han eller båda, alla tre behöver O M B Y T E, byta miljö en stund o chilla ner lite!

G o d n a t t e n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0