Trötter..

Har märkt att många av mina inlägg börjar med trött ibland.
Min sömn rubbas väldigt mkt påg telmasomvaknar o är hungrig tre fyra ggr per natt, och dessvärrwe är de bara jag som går upp eftersom Jimmy inte vaknar av att hon ligger o skriker eller pratar.. varför är de så att killarna inte hör som vi?
Är de bara vi som har fått de rutinerna i huvudet eller? Jimmy sa även att han skulle bättra sig o hjälpa till mer om nätterna med o mata Telma, men det har inte hänt alls, de enda ggrna han vaknat är då jag varit ute o inte hört henne..

blir lite små putt när de oftast är jag som får göra de mesta.. tycker ibland att han tar mig lite för givet?
Ja jag vet inte, som sagt nu när jag ahr mens så är allt piss, känner mig ful, tjock o oattraktiv. jag som anars har ett jättebra självförtroende. BLÄÄÄÄ!

Meeen jag älskar min Jimmy och mina barn massvis.
Bara för att J inte hjälper till lika mkt nu så blir inte min kärlek förändrad, och jag har ju lärt mig o leva med det.
Precis som han lärt sig leva med mig o mitt humör jag har :).. och de funkar än sålänge.
4 år av kärlek och annat! Nu ska jag sluta klaga, bara klag dag idag.. hmm..

Ska fortsätta tvätta toaletter och skura golv, roligt värr, Teodor är hos farmor o Jimmy med, får se när han tänkte komma hem o hjälpa mig?

Hoppas jag kan gå ut med Jenna sen igen vid sex, så skönt o gå o prata med en underbar nära vän =)
Va ute i vid förmiddagen o gick också, dock började de regna/snöa, så hoppas de hinner gå över tills ikväll.
Jävla vädret gör väl sitt så de felsta människorna är deppiga?!

jaja, På återseende!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja du är ju inte den ända som klagar idag hör jag :P

2008-11-16 @ 15:13:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0