Underbara väder =)

S N Ö N  f a l l e r, kan de bli bättre? Julekänslorna kommer mer o mer... aahhh free happy smileys
Neej inte nu iaf, tycker det är bättre än att de ska regna ute o vara slask iaf.
Teodor gillar det med.
Idag när jag hämtade plutten från dagis hade han sovit, de ä inte var dag han sover på dagis, men nu har de blivit lite mkt under veckan med besäk, flänga hit o dit osv. Men han klagar inte för det ;)..
Han blev så glad när jag hämtade honom. Så underbart när han kommer springandes o ska kramas o komma upp i famnen, underbara unge!

Ska byta lite kläder på Telma nu som precis spydde ner sig, ett jävla spyande på henne. Meen de går över det med.
Jimmy sitter uppe i köket o diskuterar me Maria, får se vart de leder ;)..

Nu ska jag göra dem sällskap!
Ikväll blir de Milinda igen som vanligt på freddagarna, Underbara vän! free happy smileys
Skönt o ha bra vänner, de betyder mkt för mig. Men henne o Jenna, super otroliga vänner, världens bästa! Har så kul ihop o kan berätta allt för dem.. 

Ser ju att klockan inte är så mkt än. Tiden står stila idag ju.
Hmm.

Jaja slut tjatat!
free happy smileys

Kommentarer
Postat av: tess

Ja klart man kan känna de så men bra ändå att du ställer upp för henne å vi får ju tro de ska gå bra oxå...



Allt bara bra. August e förkyld men annars är de inte några fel. Ska åka ner till byn med Oskar nu... handla lite på Kronhallen.



Tess

2008-11-21 @ 15:01:17
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0