Vad gjorde man närman inte hade barn?

Det är frågan, ni som är föräldrar eller ska bli ställer er nog samma fråga.
Vad gjorde man innan barnen kom?

Ja kommer knappt ihåg vad jag gjorde, sprang runt med Jimmy i ett år innan Teo vart till iaf, men innan det, visst vi drack väl en del, men inte så mkt, inte jag iaf, Jimmy han tog ju en sup varje helg nästan!
Man va iofs med många ''vänner'' på den tiden också, men vad gjorde vi?

Mina dagar nu består av att ta hand om barnen, matlagning, promenader, umgås med vännerna, familjen osv.
Jag har otroligt tråkigt då barnen sover middag, och allt hemma är gjort, blir rastlös av att inte ha ngt och göra. De dagarna man är ute och går är nog de enda jag njuter av utan att ha med barnen ;)
Jag skulle inte klara mig utan mina barn och Jimmy, de är verkligen mitt allt, det som betyder ngt för mig. så sett, har ju familjen och vännerna, men ni förstår säkert. Vad tråkigt man måste ha haft innan man fick barn, jag kommer ju knappt ihåg, sen va jag inte människan som va på krogen titt som tätt var o varannan dag heller som vissa andra va/är nu med.
Inte min grej, men någon gång ibland är de väldigt skoj  


Så vad gjorde ni innan era barn kom?

Kommentarer
Postat av: Kicki

så säger alla mammor :P "vad gjorde jag innan jag fick barn"

kommer säkert också säga så sen, men jag vet vad jag gjorde innan.. jag jobbade :P

2008-11-09 @ 14:39:42
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ajo, har försökt att titta där, men det kommer upp ett sånt där kryss i vänstra hörnet, förstår du ? Så det visas inget =(



Aa, de e så underbart att läsa !!



Jaa precis senare när barnen är stora, Kommer väl skaffa fler barn sen!! vill ni ha fler barn ?!



kram

2008-11-09 @ 19:00:31
Postat av: Anonym

Eller hur, knappt man kommer ihåg vad man gjorde innan barn kom..

Men jaa umgås med vänner, men vad gjorde man ?! Hehe

Jobbade och gick i skolan typ gjorde väl jag !

Men ändock, är ju Linnis som fyller mina dagar nu..

2008-11-09 @ 19:05:22
Postat av: Angelica

hihi minnet är inte så bra när man fått barn :P haha glömmer saker hela tiden jag ;) Haha ne fy fan hur magen ser ut :/ men men det är det värt, men kan alltid stila till den litte :D

2008-11-09 @ 20:00:25
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag kan ju berätta vad vi gör som är barnlösa...



Vi slappar, sitter vid datorn, tar dagen som den kommer. Själv vill jag åka som au pair till USA.

2008-11-10 @ 08:21:23
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0