vafan..

Kom precis på att jag inte gått min promenad idag..
Tur jag tränar lite hemma på kvällarna.
Imorgon ska ju plutten till dagis då blir de en morgon promenad och sen en promenad efter öppna till affären, sen slutar J tidigare så de blir atuomatiskt en promenad på kvällen innan han ska på sitt möte free happy smileys 
Så jag får mina promenader imorgon iaf. Ska träna armarna och magen om en liten liten stund..

Ska även tända mina ljus jag fick av moster från PartyLite, luktar grymt gott.

Åååh Laura stort grattis till bebis i magen
Är så glad för eran skull, ni förtjänar verkligen det




Kommentarer
Postat av: Laura

Tack så jätte mycket vännen, allt känns som en mirakel, fatta vad jag ska när jag låg i gyn stolen o de ser en liten ärta, inte precis vad vi väntade oss.

Hoppas allt är bra med dig o familjen, glad för eran skull att J fått arbete..mysigt med parylite ljus:-)

Kram

2008-11-20 @ 22:56:37
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0