VILL UT OCH GÅ.

Men kommer inte hemifrån förens vid åtta när baren somnat iaf Teo, jag orkar inte klä på Telma massa kläder dra fram vagnen när jag ändå inte kan konsentrera mig på min promenad, för hon vill ändå inte vara i vagnen, eller snarare ligga ner och då får man piffa o puffra på henne tills hon blir nöjd, men det blir inte jag av det, vill gå fort o ha musik i öronen o inte knövla med barnen, jag behöver min D R O G om dagarna annars är jag svin sur!

Har bara gått till öppna och tillbaka hem, snacka om att jag behöver röra på fläsket, Milinda sa att de syns att jag gått ner, men vafan jag ser det inte själv?! Syns inte ens på kläderna?

De åkte nyss hem Btw, kul att de tittar ner, men Aidin behöver hem o sova, så vi får snacka o skratta imorgon efter jag lämnat av Teo på dagis =).. emellan 12 och 14 imorgon ska jag gå en långpromenad med Telma, så man slipper vara så sur idag. För går upp till öppna imorgon bitti o är med Telma där uppe, fick en massa fina kort idag. eller köpte där uppe. Gud vad ''tjock'' jag va egentligen när jag väntade både Telma och Teo, det är sådant jag inte kommer ihåg =P..
14 kilo upp båda ggngerna, och har 5 kilo kvar till 57 som jag vägde innan Telma blev gjord ;) då va jag slank o fiiin.
Fast jag nöjer mig med 60 ifall de inte går att gå ner mera.

så om en timme får jag göra min drog, o jag kommer gå EN hel jävla timme..
de förtjänar jag efter en så lång ddag med barnen, Jimmy kom ju nyss hem från jobbet, iofs tjänar han nu 140 i timmen, de är rätt soft =)
Hörs man inge mer ikväll så ha en bra kväll allihoppa! =P
Tjiiiiing!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh tack, kramar är alltid välkommna!

Å välkommen till min blogg, läs dig yr ;)

2008-11-06 @ 22:21:01
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Man ser oftast inte det själv i början om det går fort

2008-11-07 @ 01:05:16
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Laura

Hej..

Tack för de fina oden, jo alla är vi duktiga på att trycka ner oss själva..klart du får ta den bilden om du vill ha den. Allting bra annars?

Har fått sån jävla förkylning så varken lust eller ork med ngt, ska krypa ner i sängen igen o läsa bok.

Kram

2008-11-07 @ 09:22:38
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0