ännu en vecka har passerat.

Och ännu en fredag kommer.
Tiden går så himla fort, så man hinner knappt med allt..

Om två veckor blir världens bästa Jenna 20 o de ska firas med utgång på statt igen =) de ser jag fram emot, o hoppas att min Äläääx kan följa med ut med, de behöver hon o är värd efter allt. <3

Maken byter sängkläder, duktiga J =)..
och jag satte mig här, har precis gjort mig i ordning för dagen, tog en sovmorgon som alltid med Telma. myspys på morognen är inga fel faktiskt!

idag blir de nog pizza till lunch.

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Reneé

Hej skruttan =)..Hoppas att allt är bra med dig/er..Inne o smygläser ibland så jag ser att allt står rätt till hehe...Förlåt jätte för att jag inte hört av mig nått men har varit upp o ner med ganska mycket på sistone så har inte haft nån ork till nått...kramar!!!

2008-10-03 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0