aptrött och mkt åsikter idag..

gosch vaad trött jag är idag. Men kom inte hem så sent, vid kvart över två va vi nog hemma =)..
Efter en otroligt lyckad o rolig kväll må jag säga. Mkt skratt o tassel o tissel, haha--
Men jag hade mkt roligare på din fest Jenna än på statt.

Fast de blev ju för mkt folk, o en del respekterar verkligen inte att man bor där.. hmm..
Men de är skitsamma nu, bara Jenna hade roligt på sin dag så är jag glad =P

Men nu ni, blir de inge mer drickande på säkert fyra fem månader, det har blivit lite för mkt nu sen Telma föddes, 3 ggr har de blivit. inte de att jag inte har kul när jag är ute med flickorna, utan jag är ju egentligen en hemmafru kan man säga, fan vad svårt de blir o förklara, jag älskar ju o vara med min familj och mina barn =)..
jag kan inte hålla på o springa på krogen hur som helst o när jag vill längre, jag har ju en familj hemma jag måste tänka på..
men jag vet bara för man blivit mamma ska man inte isolera sig helt, och de gör jag inte heller, men jag är inte 14 år längre.
Vet ju de som super var o varannan helg som har barn, OCH det kan jag inte fatta... hur man kan lämna bort sitt barn bara för att man ska ut och ha kul flera ggr i månaden, HELT sjuk! men det är ju min åsikt, och jag delar med mig den här nu..

ååh de vart en del skrivande.
ibland är de skönt o skriva av sig lite



Nu ska jag lägga min son så han kan sova middag, han är så trött gubben, o han klämde sig förut, så ska blåsa lite till på honom. Min älskade snuttegubbe, o Telma ska badas, hon luktar spya.. bleeeh... härliga barn man har =P.. hehe..
maken är iväg till sin morfars grav med sin mamma så är själver hemma =) men ibland är de skönt o vara ifrån varandra lite. så man hinner sakna sin andra hälft. det är inga fel o göra ibland Smiley icon_wink.gif...

Jag älskar verkligen Jimmy så himla mkt, och är så glad att han är både nykter och drogfri, snart 10 månader. är riktigt stolt över honom att han klarar av att vara det, men är det tack vare sina möten, och kompisarna inom aa och sina barn som han älskar mer än ngt annat på jorden! och JAG såklart.
Jag vet ju sånna (omänskliga personer) som skriver att en alkholist/narkoman alltid det (bara för de måste ha ngt o klaga och klanka ner på tyvärr, o de tror de är en bättrre person än dem), MEN vissa klarar sig hur bra som helst ifrån det!
Och man kan förändras som person.
Som sagt jag är otroligt lättad o glad över att Jimmy är den han är idag. och att han tog steget o gjorde sin behandling.

Ja jag hade mkt o skriva idag, för är så trött på en del människor som ALLTID hittar ngt o klaga på osv.. bla bla bla..

Älskar min familj o vänner




Kommentarer
Postat av: Angelica

Han är duktig jimmy, jag tror på han :) Vill man bara nått så kan man klara det :D Kul att du hade skojj tjejen, ska ut nästa helg o fira en polare som fyllde i fredas, ser ja fram imot :D Ha det bäst tjejen.. kram

2008-10-19 @ 12:49:59
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Känns skönt att han har tagit tag i allt :)

2008-10-19 @ 17:33:42
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är starkt som tusan att hålla sig borta från sånt om man en gång varit fast , det krävs mycket vilja & envishet kan jag tänka mig !

Och det snacket med att man aldrig blir fri från det köper inte jag heller.

Som sagt man förändras & bara för man gjort snedsteg innan ska man ju inte behöva äta upp det i all framtid !

2008-10-19 @ 17:38:10
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

riktigt trevligt i lördags :)allt bra?

2008-10-20 @ 19:30:43
URL: http://bluue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0