blä'äää

har en sån där yr känsla igen som jag hade förra veckan måste de varit?
skit jobbigt, känns ju som man är full typ.. har ändå ätit nu o ändå känner jag såhär, usch!!
Men jag sår ut, har jag fött barn klarar jag allt ;)..

Jaha, nu är maken iväg o hämar busungen Teo o Telma hon ligger o äter, jag har precis hängt tvätt, så tråkigt, men de måste ju göras, har faktiskt provat på o köpa ett nytt sköljmedel o de doftar mumma, sommar från skona, jag har annars alltid kört med comfort. men nu ville jag prova på nått nytt o de doftar faktisk väldigt gott av kläderna =).. så de gjorde jag bra! hehe..

Vi ska ta oss en långpromenad här om någon stund när dem kommit hem, ner på svärfarsgrav o tända ljus och lite, blir nog till o stanna o äta mat tror jag elelr om jag ska göra falukorv o mos? de är ju mkt godare än köpmat =P..

Ska fortsätta o vika tvätt o sen städa Teodors rum en snabbis, de går ju på 3 minuter.
Ha en fortsatt bra eftermiddag.


Reneé saknar dig så gumman!
Du finns i mina tankar även fast vi inte ses så ofta vettu. =).. de ska du veta.

PUSS O KRAM! ♥

Kommentarer
Postat av: tess

Tack...Jo de blir skönt att vara hemma å få vila.. behöver de nu tyvärr... så är de i livet ibland de hinner i kapp en.... Ha nu en riktigt trevlig helg så hörs vi. //Tess

2008-10-03 @ 14:29:22
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Laura

Ja man märkte ju det. Det är lugnt, förestår det med FK dom bara knövlar hela tiden o förseningar med pengar.

Vad ska ni göra i helgen då? Här blir det lugnt, är trött som bara den o det är kallt o ruggigt ute..

Kram

2008-10-03 @ 16:06:01
URL: http://lilladsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0