coold as ICE!

hmm, nu börjar de bli kallare och kallare.
imorse när maken gick upp o åkte iväg va det inte många grader ute, de v nog tom 1 minus ute... nu ni börjar de bli kallt, kan de inte börja och snöa också? snälla KOOM! =P
vill ha snö o leka med min son i snön. Telma är ju för liten än.

Imorse fick jag världens goaste morgonpussar av Teodor, så mysigt va det.
Han har dock varken tid för mig eller Jimmy nu när mina småsyskon gör intrång o tar honom hela dagarna, han bryr sig knappt om oss då, mer än när han är ledsen eller nykaken, då ska han sitta i knät eller vara i famnen. gullungen..

Snart ska jag upp till barnmorskan
Jenna ska med mig upp o ha Telma medans jag går in.
Och syskonen ska ha Teodor, de ville de så gärna..

Jaja, nu kallar plickten lite.

Tjiiingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0