en till helg =)

Oj idag har jag gått o gått och gått, snacka om att jag mår bra av o röra på mig och min kropp emd för den delen =P, hittils har jag gått13241 steg,  19,21 kilometer blir det =P
Vadå jag är hurtig.
gick o lämnade godingen på dagis imorse, upp till öppna en till två timmar, vidare till jenna och så va vi ut på en långpromenad =) sen hem en jättesnabbis och sen tillbaka till dagis för o både prata med personalen om Teodors utveckling eller Maria som har hand om honom o sen hem igen. Så har min dag sett ut hittils =).. (Världens bästa o goaste är lille Teo)

Och snart klommer Milinda och hämtar mig så ska vi in på stan en sväng, vi tjejer =P..
sen efter det vid nio ikväll blir de nog en till promenad. OM jag orkar ;)..

va kul o träffa Becky o Äläääx idag :)..

Just ja Grattis min älskade vän (JENNA) på 20 årsdagen.
imorgon ska de firas o härjas kan jag lova! ;).. hii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0