ensam.

nu är jag ensam hemma med barnen, Teodor ska försöka och sova middag.
och det är ju inte det lättaste när man ska sova honom. men han verkar sitta still i sängen nu o titta i sina böcker =).. ärv äldigt glad att han inte är så beroende av oss på kvällarna att man måste lägga sig brevid honom, fast visst det är mysigt,  jag tror de kommer bli tvärtom med Telma.. men de vet man ju inte än.

I helgen har jag inte sett maken ngt knappt, han har hållt på o hjälpt sin bror med o flyttat och diverse saker. och igår va jag ju på kalas hela dagen med Telma, han o Teodor kom en sväng på kvällen men åkte efter en timme då gubben våran skulle sova. Han har hjälpt Steve idag med, så har sett honom nu en sväng på morgonen o när han va hem med utemöblerna vi fick o sen när han lagade däcket igen som fått punka!!

så i helgen har jag kännt mig lite ensam.
Men har ju haft de kul ändå, igår som sagt va jag på kalas, kom inte hem förens efter två inatt, hade mkt bra samtal o mkt skratt, en riktigt bra o härlig familj va vi hos =).. dem kommer vi fortsätta och träffa mkt!
Hoppas vi kan åka till bus o lek landet på onsdag. de kommer vi nog gilla skarpt. =)

Nu vet jag varför jag varit små grinig o gett pikar hela tiden till maken,
min mens som sagt. Snacka om att jag blev glad då den kom.

Efter gubben sovit klart ska vi hem till svärmor o kusinerna o leka lite,
sen ikväll innan ÅTTA Jenna ska vi ut och gå =P.. hehe..


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja verkligen :) Tack så mycket :) Det behövdes !! :)

2008-10-12 @ 14:48:24
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Sv. Ja usch :( Det är ju överallt !! Så hemskt då man ska ut med vovvarna... Viull ju inte precis att de ska skada sig på´t !!



Nu så är det bra :) Var så sur och besviken igår, men vi snackade lite om det så nu känns det bra :) Men det blir ju så, men är ju inte glad jämt på sin älskling. ;)



Självklart !! :D Det är bara att säga till så kommer jag direkt ;) Det har ju kommit så mycket fina saker den här hösten...

2008-10-12 @ 14:51:29
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: tess

Kikar in å säger hej... hoppas ni fick träffa ungarna i helgen... tomt utan dom. //Tess

2008-10-12 @ 17:03:52
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0