imorse då va..

när min  käre själsfrände gick upp kom han ner snabbt o väckte mig BARA för o säga att de låg snö på marken, o snö som mina katter kan slicka upp om de är törstiga. hoppas de kommer mer snöööö..

jaha iaf, kan inte sluta o titta på min dotter hon är ju så hilma söt o go lilla stumpan =P
ler o skrattar som bara den nu, o ''pratar'' hur mkt som helst med oss. Ibland blir de så jag får tårar i ögonen.
så lycklig över min två barn. Teodor han börjar o bli så stor nu, två år snart. snart två årsedan han föddes, och han älskar TRAKTORER.

ska kika på Linas kvällsbok igen =) ganska så humoristisk film o bra! hehe..
så gött o ligga i sängen hela morgonen o bara må gott, Telma brevid mig och Teodor på dagis så man har de lungt.
Gubben är iväg på ''jobbet'' o små systrarna sitter o kollar barnprogram?!

Telma sov för övrigt i sin säng inatt för första ggn (nu är sängen nere hos oss o hon ska fortsätta sova där), UNDERBART o ligga i sängen utan o knö med en unge, o sängen våran vart helt plötsligt hur stor som helst, även fast jag o J ligger på varandra som om vi aldrig träffas typ. haha, men så är de nog för de flesta, JAG älskar ju o kramas o mysa! Behöver det VARJE dag. Tur jag träffat en som med älskar o mysa.

Tingeliing

Kommentarer
Postat av: Emelie

finns inge ,ysigare en att ligga nära den man älskar i sängen :D

2008-10-31 @ 14:57:42
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0