Ja Heej heej.

 Vinkar lite till fredagsfolket.

Teodor han badar nu så jag passade på o sätta mig här.
Telma hon ligger o sover redan, hon va ju uppe rätt sent inatt, men sovit bra under dagen.
Skönt det iaf. Men hon har allt varit lite små grinig.
Teodor går allt bättre med, han börjar bli bättre emot mig nu, han märke nog att jag ger han mer uppmärksamhet nu när Telma inte ammas ngt längre. Han pussar så gott på en, det är jävla mysigt =)

Ja vi rensade iaf ur källaren förut..
de vart tre säckar med kläder som ska kastas o en som ska sparas för o säljas iväg o sådära.
Snart dags för nytt projekt. alla tiders.

Jaja, nu ska jag fortsätta kika på Idol...

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Sv. Ja precis, på 7 timmar hinner man ju alltid något. Därför valde jag att ta sista tåget.



Usch :( Såg det på dig när Jennifer var på besök... Då hade ju klådan börjat igen... Hoppas att jag får bättre tur när jag skaffar barn sen :)

2008-10-10 @ 22:13:05
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0