JÄVLA GLAS!

Inte första gången man får punktering på barnvagnsdäcket.
och nu har maken fått punktering på moppen också, de första vi ska göra på måndag är o RINGA komun så de får städa upp efter de mogna som slänger o kastar sönder glas på cykelvägen, det är nog inte fan bara vi som drabbas av det iaf, utan många åker där med cyklar och går med vagnar och djuren som går där, hoppas inga hundar eller katter fått i sig ngra glasbitar iaf.

Och det har dessvärre legat där i flera veckors tid med, så jag tar en omväg för att slippa glaset genom slingan istället.
ååh blir så lack, vad är de för mening o slänga en massa glasflaskor? inte ens jag gjorde de när jag va yngre..

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Usch ni oxå ?? Jag fick punka här i måndags tror jag att det var, glas förstås... Och när jag delade ut tidningen så fick jag oxå punka !! Dålig kommun det här på att städa...

2008-10-11 @ 12:58:36
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0