laddad inför morgondagen =)

har nyss kommit hem från kga med Milinda, inhandlade en hel del smink, (som jag annars aldrig handlar)
och ett par taigts som jag kan ha på mig imorgon.

Så nu behövs inget mer smink på några månader iaf =)..
ska upp till världens bästa Jenna runt tolv imorgon o hjälpa till med alla saker som ska ordnas, förs ska familjen ta en promenad, som vanligt med oss =).. Har redan kommit upp i 15 tusen steg idag. har lite ont i fötterna faktiskt =P
Telma gumman ska med upp så Teo o maken kan hitta på ngt o göra under dagen utan att behöva känna sig låsta, iofs har vi stå bräda men endå, Telmis är lite smidigare o ha med sig än galen Teo :O

Ska hämta upp honom från badet nu!
sen ska vi mysa i soffan tills maken kommer sen ska barnen sova vid åtta halv nio.
Sen har vi kvällen för oss själva =).

Myspys!
Tjingeliing

Kommentarer
Postat av: tess

10 tusen steg e ju de man typ SKA gå per dag om de ska ge nå så du e superduktig som får ihop så många!!! Ska brja med min stegis till veckan igen... måste komma igång.



Hoppas allt e bra... //Tess

2008-10-18 @ 13:45:00
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0