Ljusparty.

Sådära nu har jag för en timme sen kommit hem från ljuspartyt =)
hade väldigt trevligt o jag köpte några ljus som doftar gott.
Det finns ju så många man vill ha , men ganska dyrt så får ta lite då o då, har ju massvis kvar sen förra året, då jag vart gravid fick ta undan allt, när jag blev känslig emot alla dofter typ, men nu kan vi tända o de ska lukta mumma igen. =)..
vann även en lott tävling, vann då rökelse o ngt mera, det är ju alltid trevligt.
Fick med mig Milinda dit, Jenna är sjuker =(..
Hon är så rolig Milinda, henne har man inte tråkigt med o hos moster fick vi oss alla goda skratt =P

Pratade med mamma alldeles nyss o vi ska fira julen hos henne iår.
Förra året sågs vi inte, så nu va det dags.

Och den sista helgen i oktober 1 nov, ska jag o Milinda åka till Ullared, tjata på morsan att hon skulle hänga med.. hoppas hon kan det, 
de ser jag däremot fram emot har ju inte varit på ullared någon gång. så det ska bli väldigt kul. =D

nu ropar sängen.
NATTNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0