morrn.

oooj vad trött jag är idag, och OJ att man kommer upp innan nio, det är verkligen inte var dag man gör det =P..
hehe.. Godingen Teo ska på dagis så vi blir ensamma några timmar idag.
Ska upp till öppna en stund, träffa Becky o Älääääx ♥ efter det ska vi iväg o köpa en present till Emin (Milindas son) som vi ska på kalos hos imorgon eftermiddag, det ska bli roligt =)..

Ska även träffa Jenna ♥ en sväng efteråt sen vi köpt en present =P Hoppas bara du mår bättre idag gumman.
Ska gå o göra mig o Telma i ordning, så vi kommer iväg ngn gång.

Ha en bra för middag =)



 


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Jag stannar till kl. 19.00 på söndagen. Jag tar sista tåget hem tänkte jag. Jag måste ju ändå vara tillbaka på måndagen till skolan, annars så kanske jag hade kunnat stanna längre... Men jag kommer att vara kvar en liten stund ialf :)

2008-10-10 @ 10:15:50
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har ett bälte men det hjälper ingenting tyvärr.

ibland hjälper varmt bad så det är väl vad jag kan göra om det blir hemskt MEN då får sambon vara hemma haha sist kom jag knappt upp igen ;)

Nej inte jobbat sen juli tror jag det är så

jag väntar ut sessan ;)

2008-10-10 @ 10:47:26
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: josefin, mamma till Julia

Ah jag vet, man känner sig inte direkt som en bra förälder.. hehe.



Åh trotsåldern :P Jag längtar inte tills julia kommer in i den haha. Den kan vara lite påfrestande och då gäller det att man har mkt tålamod haha. Fast iof så har jag ganska mkt tålamod som tur är :P



Jo vi gör ju det...fast oftast så undrar jag varför. Det enda jag får ut av det är tyvärr bara irritation..nästan iallfall. Hur är det mellan dig och Jimmy nu? :)

2008-10-10 @ 12:27:47
URL: http://wigren89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0