Öppna förskolan.

Har vi varit på hela förmiddagen, gu vad vi trivs där uppe, men ack så mkt folk de var, så de va jobbigt idag faktiskt o Teo tycker int eom när det är så mkt barn har vi märkt. 
Kom hem efter tolv, oh när jag skulle gå därifrån har jag fått punktering på ena hjulet på vagnen, har man otur så har man, men vi tog oss hem o nu har maken min lagat det, så snällt gjort baby <3 SÅ nu kan vi gå ut och gå igen, måste upp till OKQ8 sen o hämta våra skor från skopunkten som kom idag.

Min make tog med sig barnen ut nu så jag får stöda ifred utan att ha antingen Telma eller Teodor på höften =) så ska dra på musik o sen bara dyng städa, haha.. roligt värr..

på återseende!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja man utsätter sig för en massa när man blir gravid , trodde inte i min vildaste fantasi att jag skulle få en jobbig sådan men fel hade jag ;)

Jag kan tänka mig fler småttingar minst en till ialflall men det det blir ju inte än på ett tag .

Jodå känns underbart faktiskt , längtar tills hon kommer så man kan få snusa bebis :)

2008-10-02 @ 14:56:00
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Det hoppas jag med :) Vore jätte roligt i så fall !! ^^

2008-10-02 @ 15:08:03
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0