SOL

Äntligen lite sol ute, de gör en såpass mkt gladare o lyckligare =)..
Vet inte om jag orkar gå ut på en promenad innan vi ska på Ljusparty.
Tar ju en stund o gå till strömtorp med, men sen vill jag gärna få tillbaka min vanliga vikt o komma i mina kläder igen.
vill vill vill verkligen.

härromkvällen låg jag o maken o pratade om vårat förhållande
det va skönt o lätta på saker o tala ut och mysa =)..

ja klockan är ju inte direkt mkt än, o vid sex ska vi ju gå så jag hinner kanske ta en liten promenad upp till pekås o köpa mjölk, de är ju en liten promenad iaf =).. jag får se vad som sker.

får se om jag hinner skriva lite innan vi ska gå :)..
ska iaf bjuda på lite bilder tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0