starkyrsel?!

Har haft ett starkt yrsel då och då nu i två dagar :(..
har i stort sett nästan svimmat när det kommit, mått illa och nstan kräkts :(..
Men har då snabbt druckigt ngt och försökt äta.

Jag tror de har o göra med att jag fått mensen tillbaka och tappat en hel del blod nu faktiskt, kommer inte ihåg sist jag blödde såhära mkt.. rätt otäckt, så barnmorskan tyckte jag skulle ta lite järn tabletter nästa gång jag har mens o se om dert blir likadant eller om jag mår bättre. ska bli intressant o se!

för övrigt igår vart det inte mkt gjort, promenader och myspys på kvällen =)
gick bara 10000 steg igår, får se hur mkt de blir idag =P..

Pappa va här en sväng på kvällen så kolalde vi lite på film o högt till bioljudet o basen nästan sprängdes =P,
riktigt skönt ljud har vi hemma, är som o sitta på en riktig biosalong, plus att vi har stor TV gör saken bra med ;)

att kolla på sagan om ringen är riktigt hätigt med alla ljudeffekter =)..

nu ska jag lägga Telma och sen umgås med Teodor medans hon sover, maken är ju på sitt ''jobb''.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2008-10-16 @ 11:12:14
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0