Telefonjacket urdraget?

skulle ringa till mamma som idag fyller 42 år, o kan inte slå nummer eller ngt, då brjar jag fundera.. vad som skett, och så är telejacket urdreget, hmm, vem kan boven vara om inte Teodor? =) han är jämt däro grejar, inte undra på att det varit så tyst hos oss i flera dagar, hahah.. så mkt använder vi hemtelen, att man inte märkert förens efter flera dagars tid.
Jag använder den kanske en gång i veckan eller så, annars är de folk som ringer till oss =P..

Nu fattar jag varför mamma sa jag har ringt o ringt men inget svar, jag bara nej du har väl slagit fel nummer för vi är hemma o här har ingen ringt, inte ens då ringde klockan att telejacket var urdraget ;).. haha, smarthuvud.

Iaf, Telma har somnat om igen, hon är en ringtig sjusovare, hon passar dock på när Teodor inte är hemma, han är hos farmor och Jimmy med, han hjälper sin bror o tömma rester på huset, sen skulle vi få ved så vi kan elda och hans utemöbler, skitsnygga är dem =).. super bra så vi slipper köpa nya som vi skulle i vår, de enda som vi ska ha då är nya sittdynor. Och de kan jag lätt slösa pengar på. Han har allt en super snäll bror.

Ska på kalas vid fyra, så vi ska göra oss klara här hemma om en liten stund, får se om vi kanske går till svärmor innan vi går dit, de ligger på vägen också. Jag tar inte så lång tid på mig o göra mig i ordning, inte maken heller =P..
Skönt att de bara är lördag så vi har en dag till imorgon o träffa barnen =)..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0